اخبار اقتصادی
چاپ00014:57 - 1403/07/18

«ایکس» هم تاب نیاورد/ حمایت از کوچکترین اقدام ضدصهیونیستی ممنوع!

کارگر آنلاین | شبکه‌های اجتماعی وابسته به غرب بارها در عمل ثابت کرده‌اند که در خدمت صهیونیست‌ها بوده‌اند. حالا ایکس به شکل علنی در اختیار صهیونیست‌ها است؛ به نحوی که در مقابل کوچکترین اقدامات ضدصهیونیستی تاب نمی‌آورد.

به گزارش کارگر آنلاین ، در روزهای اخیر چهل‌وپنجمین المپیاد جهانی شطرنج به میزبانی مجارستان در حالی برگزار شد که تیم ملی بانوان کشورمان نیز با ترکیب مبینا علی‌نسب، ستایش کریمی، طناز ازلی، وصال حامدی‌نیا و پروا بهزاد نظیف راهی این مسابقات شده بود. هریک از اعضای تیم ملی ایران با کارنامه‌ای درخشان وارد مسابقات شدند و توانستند رکوردهای ماندگار و قابل توجهی از خود طی این دوره از رقابت‌ها به جای بگذارند.

تیم ملی بانوان کشورمان در مسابقات المپیاد جهانی شطرنج تنها یک پیروزی با کسب مدال طلا و تکیه بر جایگاه نخست کتگوری فاصله داشت اما در رقابت پایانی حاضر به رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی در مسابقات نشد و مدال طلای خود را در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین با مدال نقره عوض کرد.

این اقدام ارزشمند و بااهمیت در حالی رقم خورد که اخبار اثربخش آن تحت تاثیر حوادث اخیر منطقه به حاشیه رفت و رسانه‌های خارج‌نشین نیز از پوشش آن دوری جستند.

دختران تیم ملی شطرنج ایران با ازخودگذشتگی، پایبندی خود به ارزش‌های انسانی را به رخ کشیدند و علیرغم اینکه با سکوت رسانه‌های جهانی در مقابل این حرکت اعتراض‌آمیز مواجه بودند اما همگی موفق به افزایش درجه بین‌المللی شدند.

سکوت یا بهتر است بگوییم دستور به سکوت نسبت به حمایت‌ها از دختران سرزمینمان در فضای مجازی تنها محدود به رسانه‌های خارج‌نشین نبود؛ بلکه شبکه‌های اجتماعی وابسته به غرب نیز، همچون گذشته، سانسور و اعمال محدودیت در این اقدام ضدصهیونیستی را در عمل به نمایش گذاشتند.

کاربران فضای مجازی در شبکه اجتماعی ایکس همزمان با وقوع این رویداد، دست به مسدودسازی حساب‌هایی کردند که در آن‌ها از این عمل ضدصهیونیستی تمجید به عمل آمده بود. بررسی‌ها نشان می‌دهد، ایکس (توییتر سابق) بیش از ۳۰ حساب کاربری را در این بستر تنها به علت حمایت از این اقدام دختران ایران مسدود کرده که از این میان آن‌ها تعدادی به طور کامل از دسترس خارج و باقی حساب‌ها نیز با حذف مطالب و دنبال‌کنندگان آن‌ها عملا بلااستفاده شده‌اند.

در ادامه نمونه‌ای از مطالب منتشرشده در ایکس که در حمایت از دختران شطرنج‌باز ایران مطرح شده است، ملاحظه می‌کنید:

 

 

 

 

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
سامانه بتا بانک رفاه کارگران